ترموفیوز یخچال فریزر شارپ و عملکرد و معایب آن
نوشته شده توسط : lg

ترموفیوز یخچال فریزر شارپ و عملکرد و معایب آن

سوئیچ حرارتی (گاهی اوقات تنظیم مجدد حرارتی یا قطع جریان حرارتی (TCO)) یک قطعه که به طور رایج در درجه حرارت بالا باز می شود و دوباره هنگامی که درجه حرارت پایین می آید بسته می شود. سوئیچ حرارتی امکان دارد یک نوار فلزی باشد که عموما در یک لامپ شیشه ای لوله ای محافظت می شود تا در مقابل گرد و غبار یا اتصال کوتاه آن را حفظ کند.

ترموفیوز یخچال فریزر شارپ

ترموفیوز یخچال فریزر شارپ ، ترمودیسک ، چگونگی  تست آن، انواع ترموفیوز ، عملکرد ترموفیوز ، عوامل خرابی ترموفیوز ، ایراداتی از یخچال فریزر شارپ که به ترموفیوز یا ترمودیسک مربوط است ، تست ترمودیسک ، مکان نصب و ترمودیسسک شارپ و یخچال فریزر شارپ را برای شما در این مطلب به طور کامل توضیح داده ایم .

تعمیر یخچال

آشنایی با ترموفیوز یخچال فریزر شارپ :

این دستگاه در یخچال فریزرهای شارپ که از سیستم بدون برفک یا همان نوفراست استفاده می کنند هست وبسیار مهم است و همچنین نقش کنترل کردن دمای هیتر المنت نفراست را مسئول است.پایه کار ترموفیوزها در یخچال فریزر شارپ نوفراست به این شکل است که در دمای مشخصی سوخته می شود تا برای بخش هیتر المنت دستگاه  ایرادی پیش نیاید. دمایی که در مورد کارایی ترموفیوز ها هست از 72 تا 82 درجه سانتی گراد می باشد.دقت داشته باشید در حالتی که اگر ترموفیوز نباشد درصد احتمال آتش سوزی یخچال های بی برفک شارپ به طور چشمگیری زیاد می شود البته اگر در کنار این موضوع ترمودیسک و تایمر دیفراست یا تایمر برفک زدای یخچال فریزر شارپ کار نکند. در قدیم ترموفیوز را به کار نمی بردند به علت اینکه که یخچال ها دارای تایمری 25 -30 دقیقه ای بودند و این تایمر سبب این می شد که المنت از مدار بیرون شود.

شما بزرگواران برای عوض کردن ترموفیوز یخچال فریزر شارپ از خدمات نمایندگی تعمیرات فریزر شارپ توربو سرویس استفاده کنید  تا با خیال راحت به حل مشکل یخچال فریزر شارپ خود بپردازید برای تماس با کارشناسان ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید. .




:: برچسب‌ها: تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال نارمک , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: